čtvrtek 3. ledna 2008

Silvestr na Klínovkách

S Kubou jsme se rozhodli strávit Silvestra na Klínových boudách v Krkonoších. Nabídku jsme sice dostali, ale v Liberci se nám fakt být nechtělo. Byli jsme to tu omrknout už v půlce listopadu abychom věděli jak se to tu změnilo za posledních pět let. Jelikož a tudíž jsme tu boli kdysi na poslední družinovce s Medvědama, který vedla Helča :-) Možná si to ještě někteří pamatujou... Vyrazili jsme tedy 29.12. vlakem směr Vrchlabí, pak přestup na autobus do Špindlu. No a hurá po sjezdovce nahoru na Pláň. Ne, že bych se vůbec nahoru nezpotila. Já jsem měla v plánu jet sedačkou, ale když jsem viděla tu frontu...a jinak lístek pouze na jednu jízdu nahoru stál 140 Kč!!! No hrůza. Nahoře bylo nádherně, ale když jsme koukli dolů byla inverze jak hrom. Cestou na Klínovky jsme potkali pár lyžařů. Cesta byla pohodová. V chajdě jsme si vybalili, pak uvařili něco na zub. Večer jsme hráli Tibet a Kuba nafotil pár fotek západu slunce. Druhý den ráno to venku vypadalo hrozně, mlha jak mlíko. Dopoledne jsme luštili křížovky a pak jsme se vydali vyvětrat se. Bylo vidět tak na dvě tyče dopředu, maximálně na tři. Na Výrovce jsme ochutnali místní vývárek, zelňačku a taky čajík, který se nechtěl vůbec ve vodě vylouhovat. Večer jsme pařili opět Tibet, Blafuj a vyluštili jsme pár křížovek. Na Silvestra to nevypadalo o nic lépe, ale naštěstí nebyla taková mlha. Po snídani jsme se tedy vydali na Luční boudu, kdyby se umoudřilo počasí šli bychom až na Sněžku. Po značce jsme došli ke kapličce, je to asi 1,5 Km od Výrovky, kde strašně foukalo. K Luční nám zbýval jen kilometr. V dálce bylo vidět padáky, či něco takového, ale byli to lidi s lyžemi a padákem (powerkiting):-) Vevnitř jsem si dali čajík a taky velkej koláč s borůvkami a rybízem. Ohřáli jsme se a vyrazili jsme zpátky. V chajdě jsme zatopili a uvařili si oběd, čínu s rýží :-) Večer jsme blbli s Kubovým foťákem, vzniklo tu zde i mé PFko (trochu rozmazaný). Když odbila půlnoc, připili jsme si a zalezli jsme do pelechu se zapnutým rádiem. Ráno, jak jinak než, nás čekala zase mlha. Pořádně jsme uklidili, dali si novoroční čočkovku a odešli směr Špindlerův mlýn.